subota, 11. studenoga 2017.

Moj najdraži film

Moj najdraži film je Harry Potter i zatočenik iz Azkabana.Režirao ga je Alfonso Cuaron.Glavni glumci su Daniel Radcliffe,Emma Watson i Rupert Grint.U tom filmu se radi o tome da Harry uopće  može otići u Hogsmeade treba mu skrbnik ili roditelj potpisati dozvolu da ide.Uostalom,njemu ujak Vernon zaboravi potpisati to i nažalost ne ode s prijateljima u Hogsmeade.Harry puno saznaje o Sirusu Blacku,koji je bio zatvoren u Azkabanu 12 godina i nekim čudom pobjegao.Harrjyu je spopalo po tome kako to ostali ljudi kažu da je  Sirius Black pobjegao iz Azkabana da pronađe Harryja i da ga ubije.Harry se u obrani s prijateljima ući "Expecto Patronum" da se zaštiti od dementora.Svim tim događajima ,Harry saznaje da mu je Sirius Black kum.Ja volim taj film zato što Harry napokon saznaje da ima više obitelji od Dursleyja.Također mi se sviđa čarolija koju je naučio"Expecto Patronum" koja mi je zapravo najdraža čarolija.U svemu volim Harry Potter jer je jedna osoba U VLAKU(J.K. Rowling) u svojoj glavi smislila cijeli svijet.Harry Potter me naučio da je važno imati bujnu maštu.Jednog dana kad budem starija netko će me pitati "Je li još uvijek voliš Harry Pottera?"ja ću kimnuti glavom.Osoba će biti zbunjena "After ALL this time?"a ja ću s srećom reći..."Always"......
Slikovni rezultat za harry potter and the prisoner of azkabanhttps://hr.wikipedia.org/wiki/Daniel_Radcliffe                  https://hr.wikipedia.org/wiki/Emma_Watson

Nema komentara:

Objavi komentar