petak, 10. studenoga 2017.

Što ja hoću postati?

Slikovni rezultat za riley the next step dancing
Riley
Ja sam odmalena htjela postati superzvijezda.Htjela sam slavu,fanove,htjela sam paparazzi....Zamišljala sam da sam na pozornici pjevam i plešem i svi vrište u publici od uzbuđenja i svi mene gledaju....Kad sam bila mala i još danas doma se sa sestrom uredim i imamo modnu reviju....ah divan je to osjećaj....Sad kad sviram klarinet mogu pred svima svirati i uzivat dok me svi gledaju, uzivaju u glazbi kao ja.Znam da ću se morat truditi da postanem ono što hoću,a ne ono što mi drugi govore da postanem....Postoji jedan lik kojeg sam vec spomenula iz moje najdraže serije "The Next Step".Zove se Riley,ona je moj uzor.Ona se bori za ono što hoće i tako želim i ja.Toliko smo slične jer, obje volimo ono čime se bavimo jako puno i brinemo za svoje prijatelje i obitelj najviše na svijetu...Ona pleše,ja sviram...💓💪👯

2 komentara:

  1. jako mi se sviđa tvoj post i ja jako volim next step i znam da ti je najomiljenija glumica Riley!!##:)

    OdgovoriIzbriši