petak, 10. studenoga 2017.

MOJI HOBIJI

Slikovni rezultat za klarinet
Pa moj hobi je sviranje klarineta....Ja obožavam klarinet i bavim se sviranjem zato što volim glazbu,pogotovo jazz.Pohađam GŠ Ferda Livadića u Samoboru.Klarinet je drveni puhački instrument.Ima 7 rupica i najčešće je crne ili jako tamno plave boje.Meni se najviše sviđa kod klarineta  njegov umirujući zvuk.Ja kad vježbam klarinet se njišem uz ritam, jer uživam dok mi melodija prolazi kroz tijelo i srce mi skače od sreće i uzbuđenja.U glazbenoj školi imam najboljeg profesora.Zove se Mihael Paar.On je klarinetist i on me uči o klarinetu i općenito o ljubavi prema glazbi.Ja želim jednog dana biti poznata klarinetistica i putovati svijetom i ljudima dovesti smijeh na lica da se užive u melodiju kao ja kad ju sviram.Možda tek idem u glazbenu 2 godine ali imam osjecaj kao da je proslo sto godina....Tek je početak i sve tako brzo prolazi....Kao što bi rekao pokojni Walt Disney:"If you can dream it,you can do it."💓💓💓💓

1 komentar: